خانه » بلاگ » اخبار آوات » «آوات» خط محصولی جدید شرکت چارگون

«آوات» خط محصولی جدید شرکت چارگون

در این مقاله می‌خوانید

شرکت چارگون در روز سه شنبه پنجم دی ماه، در مراسمی از خط محصولی جدید خود با نام «آوات» رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور چهره‌های سرشناس و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و خبرنگاران برگزار شد، چارگون پس از 25 سال فعالیت در حوزه تولید و توسعه نرم‌افزارهای سازمانی، اتوماسیون اداری ابری آوات را به عنوان خط محصولی جدید خود معرفی کرد.

این رویداد با سخنرانی فرزاد رحمانی مدیرعامل و شاهین طبری رئیس هیات مدیره شرکت چارگون آغاز شد. فرزاد رحمانی ضمن تشریح ضریب نفوذ چارگون در بازار، درباره نحوه ارزش‌آفرینی این شرکت در صنایع مختلف صحبت کرد. شاهین طبری هم درباره روند توسعه محصولات چارگون توضیح داد و گفت: نسل جدید دیدگاه در حال حاضر بیش از 40 محصول تحت وب و اپلیکیشن دارد و می توان این مجموعه را هایپراتوماسیون دانست. طبری در ادامه از مجهز شدن دیدگاه به راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داد.

این دو عضو هیات مدیره شرکت چارگون، در ادامه سخنرانی خود از عزم این شرکت برای توسعه محصولات نرم‌افزاری و پوشش دادن نیازهای سازمانی شرکت‌های کوچک و متوسط خبر دادند. به گفته رحمانی، چارگون خط محصولی جدید خود به نام «آوات» را با تکیه بر فناوری ابری توسعه داده و در این راه، نیازها و مشکلات و دغدغه‌های شرکت‌های کوچک و متوسط را مدنظر داشته است.

در بخش دیگری از این رویداد مهین محمدی مدیر تیم آوات، در مورد آینده و چشم انداز محصول ابری چارگون توضیح داد و گفت: در زمان کوتاهی که از تولید و ارائه اتوماسیون اداری ابری آوات می گذرد، موفق به جذب مشتریان فعال در 16 صنعت شدیم و این استقبال نشان می دهد که دغدغه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط را به درستی شناسایی کرده‌ایم.

در ادامه پوریا بابایی مالک محصول آوات، نحوه کار با راهکار مکاتبات آن را تشریح کرد و بخش‌هایی از تجربه مشتریان در کار با این محصول ابری را به تصویر کشید. او با اشاره به این که در آوات، مفهوم اتوماسیون از ابتدا و شکل نوین بازطراحی شده گفت: این تجربه دلنشین محصول بررسی دقیق نیازها و خواسته‌های مشتریان در کسب و کارهای مختلف است.

شهروز یوسفی مدیر فنی آوات، جنبه‌های فنی این محصول ابری و نحوه تامین امنیت آن را تشریح کرد و گفت: آوات طوری طراحی شده که همه مزیت‌های نرم‌افزارهای ابری از جمله توسعه‌پذیری (Scaling)، دسترسی‌پذیری  (Availability)، عملکرد مطلوب (Performance)  و یکپارچگی (Integration) را داشته باشد.

در بخش پایانی این رویداد، ارائه‌دهندگان به سؤالات مطرح‌شده توسط مهمانان و اهالی رسانه پاسخ دادند. بخش‌هایی از این رویداد را می‌توانید اینجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات منتشر شد

یکی از مزیت‌های اتوماسیون اداری ابری آوات که باعث می‌شود کار کردن با آن راحت‌تر باشد، این است که برای به‌روزرسانی آن، هیچ کاری لازم نیست انجام بدهید. با هر بار وارد شدن به آوات، به جدیدترین نسخه آن دسترسی

«نقش فناوری ابری در اقتصاد دیجیتال»

یکی از عواملی که می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصاد دیجیتال کشورها ایفا کند و حتی به تحول دیجیتال منجر شود، افزایش سهم راهکارهای فناورانه در اقتصاد است. فناوري ابری یکی از این راهکارهای فناورانه است که طی سال‌های اخیر،

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد