خانه » بلاگ » اخبار آوات » نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات منتشر شد

نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات منتشر شد

نسخه جدید آوات

در این مقاله می‌خوانید

یکی از مزیت‌های اتوماسیون اداری ابری آوات که باعث می‌شود کار کردن با آن راحت‌تر باشد، این است که برای به‌روزرسانی آن، هیچ کاری لازم نیست انجام بدهید. با هر بار وارد شدن به آوات، به جدیدترین نسخه آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تغییرات نسخه جدید را در صفحه تاریخچه تغییرات محصول ببینید. جدیدترین نسخه اتوماسیون اداری ابری آوات، در تاریخ اول اسفند ماه منتشر شد. در آخرین آپدیت، چند قابلیت جدید به اتوماسیون اداری آوات اضافه شده که در ادامه شرح می‌دهیم:

ثبت صورتجلسه در جلسات تکرارپذیر

در نسخه جدید آوات، پس از ایجاد یک جلسه تکرارپذیر، می‌توانید به آن صورتجلسه اضافه کنید. اگر جلسه را کارمند دیگری ایجاد کرده باشد و شما را به آن جلسه دعوت کرده باشد، باز هم می‌توانید صورتجلسه را اضافه یا ویرایش کنید. صورتجلسه‌ای که ثبت می‌کنید، فقط در همان جلسه اعمال می‌شود و تاثیری روی جلسات قبلی و بعدی آن سری ندارد.

اضافه کردن فایل ضمیمه در کنار دستور ارجاع

در آخرین نسخه آوات، می‌توانید هنگام ارجاع دادن نامه، علاوه بر دستور ارجاع، یک یا چند فایل ضمیمه هم اضافه کنید تا گیرنده ارجاع، اطلاعات بیشتری در مورد نامه ارجاع شده داشته باشد.

امکان تغییر اندازه سطر و ستون‌های جدول

هنگام ایجاد یک نامه جدید، می‌توانید اندازه سطرها و ستون‌های نامه را در فیلد ادیتور تغییر دهید و عرض یا ارتفاع هر سلول را با توجه به داده‌های جدول تنظیم کنید.

اضافه شدن اطلاعات مورد نیاز در صفحه پرداخت

در نسخه جدید آوات، اطلاعات پرداخت آوات نمایش داده می‌شود. اگر مالک یا راهبر ارشد سازمان هستید، می‌توانید پس از محاسبه هزینه سرویس موردنیاز با ماشین حساب آوات، آن را پرداخت و رسیدش را آپلود کنید. دیگر نیازی نیست برای ارتقاء سرویس قبلی یا خرید سرویس جدید، اطلاعات پرداخت را از کارشناسان فروش دریافت کنید.

نمایش اطلاعات کامل‌تر نامه ECE ارسال شده

در کارتابل نامه‌های ece با کلیک کردن روی هر ردیف نامه ece ارسال شده، اطلاعات کامل‌تری از آن نامه نمایش داده می‌شود.

برای دریافت مشاوره از کارشناسان فروش آوات، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

«نقش فناوری ابری در اقتصاد دیجیتال»

یکی از عواملی که می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصاد دیجیتال کشورها ایفا کند و حتی به تحول دیجیتال منجر شود، افزایش سهم راهکارهای فناورانه در اقتصاد است. فناوري ابری یکی از این راهکارهای فناورانه است که طی سال‌های اخیر،

«آوات» خط محصولی جدید شرکت چارگون

شرکت چارگون در روز سه شنبه پنجم دی ماه، در مراسمی از خط محصولی جدید خود با نام «آوات» رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور چهره‌های سرشناس و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و خبرنگاران برگزار شد، چارگون پس

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد