خانه » بلاگ » راهنمای آوات » امکانات راهکار جلسات آوات برای ایجاد جلسات تکرارپذیر

امکانات راهکار جلسات آوات برای ایجاد جلسات تکرارپذیر

مدیریت جلسات کاری به سبک مدیران موفق

در این مقاله می‌خوانید

بعضی از جلسات کاری فقط یک بار برگزار می‌شوند و بعضی دیگر ادامه‌دار هستند. یعنی در روزهای مشخصی از هفته یا در تاریخ های معین، دوباره برگزار می‌شوند. به عنوان یک نمونه بسیار رایج از جلسات تکرارپذیر می‌توانم به جلسات روزانه متد اسکرام اشاره کنم که به صورت روزانه و در یک ساعت مشخص تکرار می‌شوند. در راهکار جلسات آوات می‌توانید جلسات را به دو صورت بدون تکرار و تکرارپذیر ایجاد کنید. در این مقاله امکانات آوات برای ایجاد جلسات تکرارپذیر را بررسی می کنیم.

تکرارپذیری جلسات در آوات

در راهکار جلسات آوات، الگوی تکرار هر جلسه را می‌توانید به یکی از سه حالت زیر تعریف کنید:

بدون تکرار

جلسات بدون تکرار فقط یک بار و در همان تاریخی که در فیلد تاریخ جلسه وارد کرده‌اید، برگزار می‌شوند. این جلسات چه در نمای تقویم و چه در نمای لیست جلسات، فقط یک بار نمایش داده می‌شوند. در پنجره ایجاد جلسه، مقدار فیلد تکرارپذیری به صورت پیش فرض، در حالت بدون تکرار قرار دارد. برای تکرارپذیر کردن جلسه، می توانید یکی از دو حالت دیگر را انتخاب کنید.

جلسات بدون تکرار

هفتگی در روزهای مشخص

جلساتی را که در روزهای مشخصی از هفته به صورت مداوم تکرار می‌شوند، می‌توانید با این گزینه تکرارپذیر کنید. در مورد جلسات هفتگی در روزهای مشخص، هم باید الگوی تکرار جلسه را انتخاب کنید و هم زمان پایان الگوی تکرار را تعیین کنید. مثلا اگر قرار است یک جلسه تا پایان سال جاری، هر هفته در روزهای دوشنبه برگزار شود، باید در تقویم روز دوشنبه را انتخاب کنید و در فیلد تاریخ پایان تکرار هم 29 اسفند ماه را وارد کنید. در این صورت این جلسه تا 29 اسفند، هر هفته در روز دوشنبه تکرار می‌شود.

جلسات هفتگی

تکرار در تاریخ‌های مشخص

حالت دوم الگوی تکرارپذیری جلسات این است که جلسه در تاریخ‌های مشخصی تکرار می‌شود. برای ایجاد این جلسات، می‌توانید از گزینه تکرار در تاریخ‌های مشخص استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، یک تقویم نمایش داده می‌شود که به صورت پیش فرض تاریخ روز را نشان می‌دهد. اما با کلیک کردن روی آیکون فلش سمت راست، می‌توانید سال، ماه و روز موردنظرتان را انتخاب کنید. با استفاده از دو آیکون سمت چپ هم می‌توانید ماه‌های قبل و بعد را ببینید.

تکرار جلسه در تاریخ های مشخص

برای دریافت مشاوره از کارشناسان فروش آوات، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

راهبر مکاتبات و تفاوت آن با راهبر دبیرخانه در آوات

یکی از ویژگی‌های یک نرم افزار اتوماسیون اداری خوب، این است که برای تامین امنیت اطلاعات و مدیریت فرایندها، امکان مدیریت سطوح دسترسی افراد را با در نظر گرفتن جایگاه آنها فراهم می‌کند. مراودات ابری آوات این امکان را از

در جریان باش! امکانات آوات برای پیگیری نامه ها

امکانات آوات برای پیگیری نامه ها اطلاعات مربوط به سوابق نامه، اگر از اطلاعات خود نامه با اهمیت‌تر نباشند، کم‌اهمیت‌تر هم نیستند! چون یکی از کارکردهای نرم افزار اتوماسیون اداری، امکان پیگیری نامه‌ها به صورت لحظه‌ای و کنترل و نظارت

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد