خانه » بلاگ » توسعه فردی » معرفی و دانلود اپلیکیشن بولت ژورنال برای اندروید و آیفون

معرفی و دانلود اپلیکیشن بولت ژورنال برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن بولت ژورنال

در این مقاله می‌خوانید

اگر مثل من از طرفداران کاغذ هستید، یک دفتر و چند خودکار رنگی از نزدیک‌ترین لوازم تحریر فروشی بخرید و یک بولت ژورنال بسازید. اما ممکن است کمی سخت باشد که بولت ژورنال را همراه خودتان همه جا ببرید. اصلا ممکن است در شرایطی باشید که نتوانید آنچه را که در لحظه به ذهنتان رسیده، روی کاغذ پیاده کنید. از طرف دیگر باید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای طراحی ژورنال وقت بگذارید که آن هم موضوع دیگری است. اگر برای این کارها وقت ندارید و در عین حال می‌خواهید بولت ژورنال بسازید، اپلیکیشن بولت ژورنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. صفحات این اپلیکیشن‌ها پیش ساخته هستند و زمان کمتری از شما می‌گیرند.

بولت ژورنال برنامه ریزی مذیریت زمان

انتخاب اپلیکیشن بولت ژورنال

اپلیکیشن بولت ژورنال امکانات بیشتری را نسبت به نسخه کاغذی در اختیار شما می‌گذارد. می توانید هر جا که لازم باشد، عکس یا فیلم بگیرید و یا صدا ضبط کنید. یادآوری و قابلیت جستجو هم از مزیت‌های اپلیکیشن نسبت به ژورنال کاغذی است. می توانید با استفاده از نرم‌افزار قفل برنامه‌های گوشی ژورنالتان را از دسترس دیگران محفوظ نگه دارید.

ورود بی دردسر

گوشی همیشه همراه شماست و با چند ضربه می‌توانید به بولت ژورنال دیجیتالتان دسترسی داشته باشید. از این ساده‌تر نمی‌شود.

رابط کابری جذاب

یک رابط کابری ساده و بی ادا و اطوار باعث می‌شود شما بتوانید در لحظه افکارتان را متمرکز کنید و به محتوا بیشتر توجه کنید.

خروجی گرفتن

با همه اپلیکیشن‌های بولت ژورنال می‌توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و در هر محیط دیگری از آن استفاده کنید.

همگام سازی

مزیت دیگر این اپلیکیشن‌ها این است که صرف‌نظر از ابزار که ممکن است کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا گوشی باشد، ژورنال شما همیشه به روز خواهد بود.

معرفی و دانلود اپلیکیشن بولت ژورنال

تا اینجا باید قانع شده باشید که با وجود همه مزایای بولت ژورنال کاغذی، نسخه دیجیتال آن هم گزینه خوبی است. در این صورت ادامه مقاله را مطالعه کنید. مطالعه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال هم ممکن است برای شما مفید باشد.

اپلیکیشن بولت ژورنال  Elisi

اپلیکیشن elisi یک نمای کلی از هفته‌های جاری و پیش رو به شما می‌دهد تا بتوانید کارهای هفتگی شامل ورزش، مطالعه، زندگی، کار، توسعه فردی و حتی مصرف آب را مدیریت کنید. الیسی یک بخش ویژه با عنوان fast notes دارد. می توانید هر چیزی را که در لحظه به ذهنتان می‌رسد، در این بخش یادداشت کنید و سر فرصت به بقیه صفحه‌ها منتقل کنید. elisi نسخه تحت وب هم دارد که با نسخه اپلیکیشن سینک می‌شود.

برای رنگ و لعاب دادن به بولت ژورنال خود می‌توانید از تم‌های پیش ساخته این اپلیکیشن استفاده کنید. گزینه habit tracking هم برای ردیابی عادت‌های شما طراحی شده. به این ترتیب می‌توانید در برنامه‌ریزی‌های بعدی این عادت‌ها را در نظر بگیرید و موفق‌تر از گذشته عمل کنید. به علاوه لیست to-do باعث می‌شود هیچ کاری را از قلم نیندازید و درست طبق برنامه پیش بروید.

دانلود Elisi برای اندروید دانلود Elisi برای آیفون

اپلیکیشن بولت ژورنال  Trello

اپلیکیشن trello یکی از پرکاربردترین‌ها برای مدیریت پروژه‌ها است. اگرچه این اپلیکیشن امکانات زیادی برای طراحی و تغییر دادن قالب ندارد، با این حال انعطاف‌پذیری بالایی برای طبقه‌بندی وظایف دارد. با ترلو می‌توانید برای هر یک از سرفصل‌ها یک board  بسازید. هر یک از این بوردها می‌تواند شامل لیست‌های متفاوتی باشد که آن هم طبق سلیقه شما قابل تغییر است.

می‌توانید هر کدام از اعضای پروژه‌ها در task مربوط به خودش منشن کنید تا در جریان کارهای جاری خودش باشد. بعد از انجام هر کار، می‌توانید آن را به پوشه done انتقال بدهید. این اپلیکیشن امکان بحث و تبادل نظر در مورد پروژه‌ها را هم فراهم کرده است. اعضا می‌توانند هر در لیست‌های تعریف شده کامنت بگذارند و نظر خود یا نتیجه کار را اعلام کنند. کار کردن با trello به طرز غیرقابل باوری ساده است!

دانلود Trello برای اندروید دانلود Trello برای آیفون

اپلیکیشن  Bullet Journal Companion

اپلیکیشن Bullet Journal Companion به عنوان یک ابزار کمکی برای بولت ژورنال چاپی طراحی شده است. پس اگر می‌خواهید نسخه چاپی را کنار بگذارید، با این اپلیکیشن شروع کنید. اگر به ژورنال کاغذی خود دسترسی ندارید، می‌توانید از پنجره 72 ساعته اپلیکیشن استفاده کنید و سر فرصت یادداشت‌ها را به بولت ژورنال منتقل کنید. می‌توانید از Bullet Journal Companion به عنوان یادآور برای نسخه کاغذی استفاده کنید.

دانلود نسخه iOS دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن بولت ژورنال  Day One

اپلیکیشن Day One در دو نسخه اندروید و iOS تهیه و تولید شده است. از Day One می‌توانید فقط به عنوان یک دفترچه یادداشت با قابلیت‌های کاربردی استفاده کنید. در تنظیمات امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات از طریق فضای ابری iCloud هم وجود دارد. این نرم افزار رایگان است، اما برخی از امکانات آن با خرید درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

دانلود نسخه اندروید دانلود نسخه iOS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دردسرهای استفاده از چندین ابزار همکاری تیمی در مدیریت پروژه‌های کاری

«صبر کنید، اجازه بدهید ایمیلم را چک کنم» «نمی‌دانم چرا شماره نامه را در اکسل پیدا نمی کنم» «من زمان و مکان جلسه را در واتساپ برایتان ارسال کردم، فراموش کردید؟» «شماره فکس ایشان برای ارسال نامه چند بود؟» عبارت‌های

روش کانبان؛ یک ابزار چابک برای مدیریت پروژه

کانبان چیست؟ اگرچه کانبان امروزه در میان تیم‌های نرم‌افزار و DevOps طرفداران زیادی دارد، اما روش کار آن به بیش از 50 سال قبل بازمی‌گردد. در اواخر دهه 1940 تویوتا شروع به بهینه سازی فرآیندهای مهندسی خود بر اساس همان

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد