خانه » بلاگ » راهنمای آوات » مشاهده همه نامه های اندیکاتور در آوات

مشاهده همه نامه های اندیکاتور در آوات

نامه نگاری اداری

در این مقاله می‌خوانید

در راهکار مکاتبات آوات در صورتی که سطح دسترسی لازم (مالک سازمان، راهبر ارشد سازمان، راهبر مکاتبات یا راهبر دبیرخانه) را داشته باشید، می‌توانید همه نامه‌هایی را که از یک اندیکاتور شماره دریافت کرده‌اند، در یک لیست مشاهده کنید و در صورت لزوم، خروجی آن را در قالب یک فایل اکسل دریافت کنید. برای مشاهده یا دریافت خروجی از همه نامه های اندیکاتور وارد راهکار مکاتبات شوید و در پایین و سمت راست صفحه، روی گزینه «مدیریت دبیرخانه‌ها» کلیک کنید.

لیست اندیس های اندیکاتور

در این صفحه، دبیرخانه‌ای را که می‌خواهید لیست اندیس‌های آن را مشاهده یا دریافت کنید، انتخاب کنید.

لیست نامه های اندیکاتور

در صفحه اطلاعات دبیرخانه، تب دوم «اندیکاتورها» را فعال کنید.

در صفحه اندیکاتور، می‌توانید روی آیکون فلش کلیک کنید تا یک فایل اکسل از اندیس‌های آن اندیکاتور در سیستم شما ذخیره شود.

نامه های صادره اندیکاتور

برای مشاهده لیست نامه های اندیکاتور روی آیکون لیست کلیک کنید. در صفحه نامه‌های شماره شده، همه نامه‌هایی را که از آن اندیکاتور شماره دریافت کرده‌اند، به صورت لیست مشاهده می‌کنید. با کلیک کردن روی ردیف هر نامه، به صفحه ویرایش آن نامه می روید و می‌توانید اطلاعات کامل نامه را مشاهده کنید.

لیست اندیس های اندیکاتور

در همین صفحه با کلیک کردن روی دکمه «خروجی اکسل» لیست نامه‌ها در قالب فایل اکسل روی سیستم شما ذخیره می‌شود.  

این فایل حاوی اطلاعات نامه شامل شماره و نامه، فرستنده، گیرندگان نامه و رونوشت آن، موضوع، متن ، امضا کنندگان، تاریخ نامه، مراجع و یادداشت است.

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

راهبر مکاتبات و تفاوت آن با راهبر دبیرخانه در آوات

یکی از ویژگی‌های یک نرم افزار اتوماسیون اداری خوب، این است که برای تامین امنیت اطلاعات و مدیریت فرایندها، امکان مدیریت سطوح دسترسی افراد را با در نظر گرفتن جایگاه آنها فراهم می‌کند. مراودات ابری آوات این امکان را از

در جریان باش! امکانات آوات برای پیگیری نامه ها

امکانات آوات برای پیگیری نامه ها اطلاعات مربوط به سوابق نامه، اگر از اطلاعات خود نامه با اهمیت‌تر نباشند، کم‌اهمیت‌تر هم نیستند! چون یکی از کارکردهای نرم افزار اتوماسیون اداری، امکان پیگیری نامه‌ها به صورت لحظه‌ای و کنترل و نظارت

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد