خانه » بلاگ » اتوماسیون اداری » شروع سال اژدها با امکانات جدید در آوات

شروع سال اژدها با امکانات جدید در آوات

سال اژدها و امکانات جدید آوات

در این مقاله می‌خوانید

سال 1403 را با افزودن قابلیت‌های جدیدی در بخش‌های مختلف آوات شروع کردیم. این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کند که در مکاتبات، مدیریت دسترسی‌ها، خلوت کردن لیست مخاطبان و دریافت اعلان‌های موبایل، تسلط بیشتری بر فرآیندها داشته باشید.

1. بازگرداندن نامه ارجاع شده

فرض کنید بر روی دکمه ارجاع نامه کلیک کرده‌اید، اما چند ثانیه بعد متوجه می‌شوید اطلاعات اشتباهی در نامه ثبت شده و یا آن را برای شخص اشتباهی فرستاده‌اید. تا زمانی که گیرنده ارجاع نامه را باز نکرده باشد، می‌توانید آن را به کارتابل خودتان برگردانید.

2. اضافه کردن فایل به بخش اطلاعات تکمیلی نامه

بخش تکمیلی نامه به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی را که ممکن است با آن نامه مرتبط باشند، ثبت کنید. اطلاعات این بخش را می‌توان حتی پس از امضا و یا شماره شدن نامه هم تغییر داد.

3. گروه دسترسی با دسترسی‌ها و کاربران مشخص

در آوات نقش‌های متنوعی برای دسترسی به بخش‌های مختلف سازمان شما تعریف شده است. با این حال ممکن است که به دنبال یک دسترسی خاص برای یک یا چند نفر از کارمندان خود باشید. در این صورت،‌ می‌توانید یک گروه دسترسی ایجاد کنید و مشخص کنید که این گروه شامل چه کارمندانی باشد و چه مجوزهایی داشته باشد.

4. دریافت اعلان‌ها درموبایل

برای دریافت اعلان‌‌ها در موبایل خود، کافیست نسخه PWA  آوات را روی موبایل خود نصب کنید. با این کار می‌توانید به صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به باز بودن نرم‌افزار، آخرین اعلان‌ها را دریافت کنید.

5. حذف مخاطب

اگر مخاطبی دارید که هنوز نامه و یا جلسه‌ای را با آن ثبت نکرده باشید، می‌توانید آن را از لیست مخاطبان سازمان خود حذف کنید.


برای دریافت مشاوره از کارشناسان فروش آوات، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

اتوماسیون اداری چطور شفافیت سازمانی را افزایش می‌دهد؟

در گذشته نه چندان دور کسب و کارها نحوه فعالیت خود را بر اساس نیاز به دانستن تنظیم می‌کردند. کارکنان فقط به اطلاعاتی دسترسی داشتند که توسط مدیرانشان ضروری تشخیص داده می‌شد و اطلاعات حساس‌تر، از آنها پنهان می‌شد. شفافیت

دبیرخانه چیست و چه نقشی در مدیریت مکاتبات دارد؟

کافی است فقط یک بار سر و کارتان به یک سازمان دولتی افتاده باشد، در این صورت کلمه دبیرخانه به گوشتان خورده و می‌دانید کار آن چیست! اما نرم افزار اتوماسیون اداری معنی و مفهوم دبیرخانه را به کلی متحول

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد