خانه » بلاگ » اخبار آوات » امکانات نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات

امکانات نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات

نسخه جدید آوات

در این مقاله می‌خوانید

یکی از مزیت‌های اتوماسیون اداری ابری آوات که باعث می‌شود کار کردن با آن راحت‌تر باشد، این است که برای به روزرسانی آن، هیچ کاری لازم نیست انجام بدهید. با هر بار وارد شدن به آوات، به جدیدترین نسخه آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تغییرات نسخه جدید را در یک پنجره ببینید. جدیدترین نسخه اتوماسیون اداری ابری آوات، در روز شنبه 28 مرداد ماه منتشر شد. در آخرین آپدیت آوات، دو قابلیت جدید به رونوشت و اختتام نامه اضافه شده که در ادامه شرح می‌دهیم:

درج توضیح برای گیرنده رونوشت نامه

در نسخه جدید راهکار مکاتبات آوات، هنگام ایجاد نامه داخلی، ارسالی یا وارده، می‌توانید برای کارمندان یا مخاطبان سازمان که نام آنها را به عنوان گیرنده رونوشت وارد می‌کنید، یک توضیح بنویسید. اطلاعات وارد شده در فیلد «توضیح» را می‌توانید حذف و ویرایش کنید. توجه کنید که این امکان فقط برای فیلد گیرندگان رونوشت وجود دارد و برای گیرندگان رونوشت مخفی نمی‌توانید توضیح بنویسید. توضیح گیرنده رونوشت، در پرینت نامه هم چاپ می‌شود.

رونوشت نامه

نمایش توضیحات لغو و اختتام در سوابق نامه

قابلیت دیگری که در نسخه جدید راهکار مکاتبات آوات از آن رونمایی شده، نمایش توضیحات لغو و اختتام نامه در بخش سوابق است. وقتی یک نامه را لغو یا مختومه می‌کنید، می‌توانید آن را در یک یادداشت توضیح بدهید. در نسخه جدید راهکار مکاتبات، این یادداشت توضیحی در بخش سوابق نامه قابل مشاهده است. به این ترتیب هر کارمندی که دسترسی لازم را داشته باشد و بتواند سوابق نامه را ببیند، از دلیل لغو یا مختومه شدن نامه مطلع می‌شود.

اختتام نامه

رشدی آشکار در زندگی کاری شما

هزینه کمتر، کاربری راحت‌تر، امنیت بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

نسخه جدید اتوماسیون اداری ابری آوات منتشر شد

یکی از مزیت‌های اتوماسیون اداری ابری آوات که باعث می‌شود کار کردن با آن راحت‌تر باشد، این است که برای به‌روزرسانی آن، هیچ کاری لازم نیست انجام بدهید. با هر بار وارد شدن به آوات، به جدیدترین نسخه آن دسترسی

«نقش فناوری ابری در اقتصاد دیجیتال»

یکی از عواملی که می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصاد دیجیتال کشورها ایفا کند و حتی به تحول دیجیتال منجر شود، افزایش سهم راهکارهای فناورانه در اقتصاد است. فناوري ابری یکی از این راهکارهای فناورانه است که طی سال‌های اخیر،

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد